Uždaryti

Prisijungimas redaktoriams

Prisijunkite, norėdami redaguoti svetainės turinį.
Prisijungimas

2006 - 2013 metų ref.lt archyvas

Ši svetainė yra 2006 - 2013 metų archyvas.

Klausimas

Užbaikite Šv. Rašto citatą: "Jei Viešpats panorės..."

„Kalbėdami tiesą su meile, aukime visais atžvilgiais tame, kuris yra galva, - Kristuje.“ (Ef4, 15)
Lietuvos reformacijos istorijos ir kultūros draugija
LERD "RADVILA"
Biržų jaunimo grupės viešnagė Varšuvoje
Penktadienis, 30 Spalis 2009 09:25
Spalio 13-15 dienomis Biržų evangelikų reformatų jaunimo grupė buvo pakviesta apsilankyti Varšuvos evangelikų reformatų parapijoje. Lenkijos evangelikai minėjo J.Kalvino 500 metų jubiliejų. Į minėjimą kartu vykome su mūsų draugiškais bendrakeleiviais - Vilniaus evangelikų reformatų choru „Giesmė".

Ankstų antradienio rytą, penktą valandą, parapijos namų languose jau degė šviesos, rinkosi jaunimas pasiruošęs ilgai kelionei. Kaip buvo sutarta, devintą valandą jau parapijos mikrobusu atvykome į Vilnių. Čia susitikome su mūsų bendrakeleiviais ir kartu pajudėjome Varšuvos link dideliu, dviejų aukštų autobusu. Pirmoji kelionės diena džiugino puikiu oru, iš antro autobuso aukšto buvo smagu stebėti besikeičiantį kraštovaizdį. Važiuodami klausėmės kun. Rimo Mikalausko paskaitų apie J. Kalvino gyvenimą ir veiklą, Lenkijos evangelikų reformatų bažnysčios raidą. Atvykome jau vakarėjant. Mus pasitiko lenkų ev. ref. jaunimo grupės atstovai ir padėjo įsikurti parapijos namuose, pavalgę vakarienę išskubėjome į pamaldas. Įstabios architektūros, tačiau itin jaukioje lenkų bažnytėlėje skambėjo lietuviškos giesmės. Padėkoję Dievui už sėkmingą kelionę, po pamaldų, keliavome į bendrą Lietuvos ir Lenkijos jaunimo grupių susitikimą. Iki šokoladinės, į kurią mus pakvietė šeimininkai, keliavome naktiniu Varšuvos senamiesčiu vis sustodami prie vieno ar kito įdomaus pastato. Buvo puiki ekskursija , nes mūsų draugai mus supažindino su jų istorija ir paskirtimi šiandien. Pagaliau pasiekėme šokoladinę, kurioje mūsų jau laukė. Buvo malonu tokioje aplinkoje aptarti abiejų grupių veiklą ir galimas bendradarbiavimo galimybes.
Antrąją dieną pradėjome sveikindami vieni kitus su pirmuoju sniegu. Deja, jis šiek tiek pakoregavo mūsų planus. Į Varšuvos aikštes ir parkus žvelgėme tik pro autobuso langą, nes snigti taip ir nesiliovė visą dieną, šėlo smarkus vėjas. Vakare vėl visi susitikome J.Kalvino jubiliejui skirtose pamaldose, kuriose Dievą savo giesmėmis šlovino ir mūsų choras „Giesmė". Pamaldų pabaigoje nuostabiai suskambėjusi Lenkijos ir Lietuvos ev. ref. chorų atliekama bendra giesmė išreiškia viltį, kad ši kelionė, tai tik ilgo ir glaudaus bendradarbiavimo pradžia.
Kitą rytą jau atsisveikinome su mus svetingai priėmusiais lenkų evangelikais reformatais ir pajudėjome namų link. Dalindamiesi kelionės prisiminimais ir klausydamiesi kun. Rimo Mikalausko įspūdžių iš J.Kalvino jubiliejui skirtos konferencijos grįžome namo.

Esame dėkingi Dievui už kelionę ir tiems, kurie dėl šios kelionės paaukojo savo laiką ir pinigus: tėveliams ir geriems aukotojams jaunimo evangeliškam ugdymui ir tarnystei išlaikyti.