There are no translations available.
"Viešpats nori jūsų pasigailėti ir suteikti jums malonę. Viešpats yra teisingumo Dievas; palaiminti, kurie Jo laukia." (Izajo 30, 18)
Lietuvos žmonės yra atsidūrę tokioje situacijoje, kai visi su nerimu laukia ir tikisi gerų žinių. Laukiame ką atneš rytojus, koks bus oras, koks euro kursas, mokesčių politika, kiek brangs elektra, nafta ir dujos. Reformatai, kaip kiti Lietuvos žmonės, neša visą šio nestabilaus laikmečio permainų naštą, tačiau dar turi ir nerimo dėl savo bažnyčios naštą. Nuolatos laukiame naujienų iš teismų, iš valdiškų įstaigų, iš parapijų ir panašiai. Tas ateities laukimas iš tikrųjų vargina. Kadangi joks žmogus nežino ateities, bet jos laukia, tai pastaroji neįšvengiamai tampa kažkuo įtartinu. Kiekvieną rytą, kaip jungą užsidedame neaiškios ateities laukimo naštą, vakare gulantis į poilsio patalą jau darosi sunku tą naštą nusiimti.
Kodėl ateitis mus vargina labiau nei dabartis? Įdomiai apie tai rašė plačiai žinomas krikščionių mastytojas ir rašytojas C.S.Lewis savo knygoje "Kipšo laiškai", kurią visiems reformatams rekomenduoju paskaityti. Ši protingai ir šmaikščiai parašyta knyga yra išreikšta susirašinėjimo forma. Senas ir labai patyręs nelabasis rašo patariamuosius laiškus jaunam velniūkščiui, kuris dar nelabai moka sugundyti jam paskirtą žmogų. Kipšas laiškuose Dievą vadina Priešu, ir moko jaunajį velniūštį, kad geriausias gundymas yra tuomet, kai savo žmogų palengva sugundo paskirti savo mintis ne tam ko Priešas (Dievas) nori.
|